luni, 26 octombrie 2009

nu ma intreba..

..ce-mi doresc, nu pot sa-ti raspund...imi doresc atat de multe incat mintea mea e vraiste.. Mi-as fi dorit ca realitatea sa fie alta, prezentul sa fie altfel, nu pot schimba decat viata mea..pe a ta nu mai am sanse.. visez, mereu..la ce? hmm... la fericire :).. dar ce e fericirea pentru mine? Tu!?..nu stiu cine ar putea stii? toate au un rost pe lume, se intampla cu un scop..voi afla cu timpul daca tu esti fericirea mea..


Cat am plans? cine mai stie..probabil milioane de lacrimi..le-ai simtit? te-ar durea sa le vezi..sa le auzi atarnate de genele lungi.. se zbat si cad pe perna moale, se preling pe obraji si eu te chem, te strig cu disperare..ma auzi? nu.. pentru ca nu am voce..te strig in minte, mereu neincetat.. cu glasul iti spun ce vrei sa auzi.. cuvinte frumoase, dulci...amare.. sau o realitate virtuala.. nu-ti spun ce simt, nu vreau..nu trebuie..

si viata se schimba cu fiecare zi, fiecare secunda gresesc.. traiesc gresit..nu esti langa mine sa-mi dai putere.. vei mai fi vreodata? imi vine in minte doar gustul amar al nenumaratelor despatiri.. te-am asteptat..de mii de ori..sa vi.. nu ai venit, nu mi-ai spus ca totul va fi bine..

o sa ma pierzi iar? probabil...voi fi a ta? cine stie? dar nu ma intreba ce simt..nu am cuvinte, nu vreau sa stii...

Ce-mi doresc? sa uit...sa-mi uit viata..tot.. sa fiu iar copil si sa ma bucur de primii fulgi de zapada..de o inghetata de ciocolata.. de zilele senine.. dar nu am cum.. nu voi putea trai fara tine.. sau o sa invat...cu sau fara tine.. mai am nevoie de dragostea ta? probabil..imi da aripi, ma face zbor, sa rad..

cine sunt ? o bucata de carne fara tine..cu sangele venin si ochii tulburi.. o sa-mi revin..dar nu voi fi niciodata cea dinainte de tine..voi fi doar eu "Josefynne"..acea amanta calda, cu zambetul frumos, mereu aranjata, cuminte, amabila, delicata si pregatita de o noua provocare.. vei mai fi tu provocarea mea? da, vei fi.. mereu vei fi..

dar nu ma intreba ce simt..nu acum..nu-ti voi spune..gaseste-mi inima, in ea e scris tot..citeste-o, fila cu fila..e numele tau pe ea.. te regasesti? te regasesti in mine? cine suntem noi?doar niste bucati de carne.. eu cu sangele venin..........tu? ... acelasi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu