luni, 23 noiembrie 2009

un om implinit

Aud de multe ori expresia "ce om implinit" ! De ceva timp stau si ma tot gandesc ce inseamna sa fii implinit.. hmm... cred ca tine de valorile fiecaruia. Uite de exemplu, tocmai am fost avansata. Da , multumesc, stiu felicitari, dar stii ce inseamna o avansare? in primul rand mai multa munca, aa nu-ti face griji salariul este neschimbat, este vorba de oportunitatile ce se vor ivi, vreodata candva, aa voi invata mai multe, corect, super, insa o sa fiu cel putin 2 ani pe drumuri, la modul atat in tara cat si in afara ei, de colo colo, cu bagajul mereu pregatit, departe de matzul meu, de dragostea vietii mele, de prieteni, familie...so...ce mai implinire, nu? Ok, sunt tanara si trebuie sa ma dezvolt, sa munccesc pentru a ajunge departe..offf...si tineretea mea? se duce pe apa sambetei, nu? Vorba aia, am de "munca"..si ce de munca... probabil cu zile si nopti pierdute, cu week-end-uri de training..ti-am zis ca salariul este acelasi? aa da..ti-am zis..Stii ca am o casa doar a mea, unde stau singurica, de faot cu un pisoi pufos.. ma invidiezi? ia gandeste-te...o sa ma tot plimb de colo colo ...cu cine ramane el? crezi ca nu m-am gandit la toate variantele? daca aveam o solutie iti mai spuneam de problema asta? mda... ma invidiezi ca nu am un prieten care sa ma streseze, ca sunt libera ca pasarea cerului si fac tot ce-mi trece prin cap.. da fac, toate tampeniile posibile, dar "el" stie. "El" este acel barbat ce-si gaseste linistea in bratele mele, acela care cand ma saruta ma face sa uit de tot ce ma inconjoara, este cel a carui voce imi suna ca cel mai dulce cantec, a carui privira ma topeste si ma inconjoara precum un val de matase si ma mangaie pe trupul umed atunci cand, am bucuria de a-l avea langa mine.. este un barbat extraoedinar ce ma face sa rad, sa plang, sa tremur, sa suspin, sa sper, sa visez, sa-l doresc.

Hai sa mai vedem odata, ce inseamna implinirea. Ok. Sa zicem ca esti o femeie de succes, adica ai o cariera frumoasa, castigi binisor, ai o varsta la care iti permiti orice, sa faci copii, sa nu faci copii, sa te mariti, sa nu te mariti, sa-ti cumperi casa, sa stai cu chirie, sa manaci de la fast-food, sa tii dieta..esti femeia perfecta. Ai o relatie frumoasa cu un domn pe masura si va hotarati sa va oficializati dragostea. Bun, urmeaza bebelul. Este o imagine prea frumoasa ca sa fie adevarata, nu? Da, pentru ca asa si este. Noi asa am vedea din exterior, si probabil toti am ofta cu invidie si am gandi :"asta-mi doresc si eu"...daaar...nu e asa usor. Este posibil ca ea sa fi facut sute de mii de analize si tratamente sa ramana insarcinata si cand a reusit in sfarsit a zis: gata ne casatorim", sau el pe langa aspectul acela de barbat de succes, de fapt sa nu fie bun la pat, sau sa fie un betziv..cine stie.. e si el om. Asa ca nu mai socoti un "om de succes" dupa aparente, pentru ca fiecare in felul nostru suntem oameni de succes, traim, avem prieteni, mai multi sau mai putini, bani, mai multi sau mai datorati, dar fiecare in felul sau are bucurii si impliniri si daca o sa traim cu invidia pentru vietile celorlati, zilele noastre se vor duce una cate una si nu ne vom mai bucura de micile impliniri de zi cu zi.

Ce-mi place mie la viata mea? offf...nu o sa te plictisesc cu multe, doar cateva la care nu stiu daca te-ai gandit vreodata (daca te-ai gandit ma bucur) : imi place cand din intamplare aud o melodie care imi place si brusc imi vine sa dansez indiferent unde as fi sau ce as face, imi place cand manac la pranz cu colegii/prietenii de la locul de munca si radem la glume stupide pentru a ne detensiona, imi place cand intru in casa si ma intampina un mieunat plin de dor, imi place soarele, razele lui ce ma incalzesc cand fumez o tigara intr-o pauza scurta, imi place melodia telefonului cand ma suna "el". Astazi am mancat un tort de ciocolata absolut extraoedinar de bun, am stat si l-am savurat, m-am bucurat de acea clipa si am impartasit aceasta stare cu cei din jur. Imi place cand imi ajut un coleg si pleaca cu zambetul pe buze de la mine. Imi place sa ma joc si ma bucur cand castig, indiferent daca joc macao, remmy, volei, sau ma joc singura pe calculator.

So... don't worry, be happy ! viata este oricum prea scurta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu