duminică, 29 noiembrie 2009

alte intrebari despre viata

Ce-ti doresti sa ai langa tine? O persoana extraordinar defrumoasa interior si exterior pe care sa o imparti cu altii, sau o pers nu asa de extraordinara, cam uratica si un suflet cam gri dar care sa fie doar a ta ?

Hai sa o luam altfel, vrei o prajitura super buna, delicioasa, exact asa cum visezi tu prajutira perfecta pe care sa oimparti cu cineva, sa-ti ajunga doar 2-3 inghitituri, sau o prajitura oarecare, un pic uscata si nu prea aromata pe care sa o mananci linistit, singur, sa ai suficienta dar sa nu-ti ceara nimeni.

Ma gandeam la o chestie.Sunt barbati care isi aleg neveste urate, putin prostute, fara ambitii marete, ca sa nu ii insele, sa nu-i paraseasca, sa fie priviti ca niste zei, dar seara inainte de culcare inghit in sec si sting veioza... imaginandu-si dupa aceea cinestie ce vedeta, colega de la marketing care se imbraca foarte provocator, sau vreo vecina noua, tinerica, cu ochii mari si parul lung, care sterge geamurile intr-un tricou semitransparent.

Femeile sunt mai permisive din cate vad. Accepta un barbat frumos, realizat, cu o minte sclipitoare care are cel putin o amanta de care stiu ele. Oare de ce? Sexul slab se multumeste cu mai putin dar bun, barbatii vor cantitate si nu calitate? E ceva in genele noastre? Ai observat cu reactioneaza oamenii la gelozie? Mie mi se pare absurda gelozia. Nu-mi doresc sa o provoc, dar tot mi se pare un sentiment stupid. Chiar nu-l inteleg si pentru mine nu are logica, explicatie, motivatie. Poate sunt eu "defecta" cum imi place mie sa spun..brusc mi-au trecut prin minte sute de "defectiuni" ale mele...da.. e posibil sa fie la mine problema.. dar stii ceva? Il iubesc mai mult decat orice, ma face fericita, simt ca plutesc cand sunt cu el, dar dupa ce pleaca de la mine putin imi pasa unde se duce. Stii de ce m-am educat asa? Am fost si eu geloasa, simteam ca-mi plezneste capul, orice zgomot de fond era interpretat daca mi se parea ca vorbeste codificat, ca nu-mi spune "iubi", daca nu ma suna de pe drum de cel putin 2 ori, cand ajungea la destinatie, in functie de perioada pe care o petrecea acolo in medie de o data / ora, cand pleca/se culca, cand se trezea, lua micul dejun..ooffff si cate mai sunt... eee acum... in timpul asta ies cu fetele, ma duc la cumparaturi fara sa ma streseze ca s-a plictisit si sa plecam odata ca am suficienti pantofi, fac o baie cu spuma, fara sa ma strige la fiecare 5 min sa vad o faza la tv, sau "ce dureaza atat sa te speli"..

Am invatat sa folosesc tot ce ma inconjoara in avantajul meu. Decat sa ma enervez pe o situatie, incerc sa vad daca exista ceva ce pot folosi in avantajul meu. De cele mai multe ori exista.. si uite asa am devenit putin mai egoista si mai multumita de viata mea. Am eliminat cativa factori de stres, am redus milioanele de ganduri distrugatoaere de neuroni, am invatat sa gandesc atunci cand trebuie si sa vorbesc putin. Ascult mult, imi fac multe placeri si ma bucur de fiecare zi. Chiar si daca nu ma ridic din pat o zi intreaga, lenevesc, ma uit la filmele preferate, citesc o carte, ascul muzica si fac frimituri in asternuturi. Dar sunt fericita.

Tu esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu