sâmbătă, 30 ianuarie 2010

te sarut de noapte buna

Iti ascult respiratia regulata, te mangai usor pe obraz, iti sarut buzele si zambesc. Esti in bratele mele! Acolo unde mi-am dorit, unde iti este cel mai bine. Imi place cum dormi, cum te cuibarsti in bratele mele, te invelesti cu trupul meu gol si parul meu moale se scurge usor pe pieptul tau. Esti exact asa cum imi doresc si miile de ganduri ce-mi trec prin minte se leaga de tine.Amintiri, vise, planuri.. Nu vreau sa te trezesc sa ti le spun, le stii prea bine, stii tot ce gandesc..sau.... asa cred.. De ce ma mai intrebi daca te iubesc, somnoros, duminica dimineata, cand ma rogi sa fac o cafea? stii prea bine ca tu esti tot ce e mai frumos, dulce, amar, dureros din viata mea. Fara tine nu traiesc, nu respir, sangele se blocheaza prin vene si fara impuls de la tine nu va curge..

Maine e o alta zi asa ca inchid ochii si ma las condusa spre taramul viselor si sper sa te intalnesc si acolo. Dupa sute de zile, mii de minute, milioane de clipe nu ma satur sa te privesc, ating, sa-ti simt parfumul ametitor..

somn uosr iubitul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu